Posted in Մայրենի

Արտագրել ուրիշի ուղղակի խոսք պարունակող նախադասությունները:

-Ուզում եմ, որ  մեր թաղում ապրող բոլոր  աղջիկներն ու տղաները հայտնվեն Լուսնի վրա:

_Ես ուզում, եմ, որ բոլոր երեխաները նորից վերադառնան:

_Ուզում եմ, որ Լուսնի վրա հայտնվեն: Իսկ կեռնեխը` «Ուզում եմ, որ վերադառնան»:

«Ուզում եմ, որ պարոն Սմիթը բարի դառնա»:

_Ուզում եմ, որ բոլոր երեխաները կեսօրին գան ինձ հյուր` թեյ խմելու, մենք թխվածք կուտենք ու նարնջի հյութ ու լիմոնադ կխմենք: Իսկ ես այլևս օճառ չեմ վաճառի, փոխարենը հրուշակեղենի խանութ կբացեմ,  թող բոլորն ինձ  Ուիլիամ Քեդոգան Սմիթի  փոխարեն պարզապես Բիլ Սմիթ ասեն: Հեյ-հո՜, հեյ-հո՜:

«Ցանկություն, ցանկություն, ցանկությու՜ն պահիր»:

Posted in Հայրենագիտություն

Տպավորություններ Էրեբունի թանգարանից

Մի քանի օր առաջ մենք ընկեր Սոնայի հետ գնացինք Էրեբունի թանգարան:Այնդեղ ես տեսա Արգիշտի Առաջին թագավորի սեպագիր արձանագրությունը : Կային նաև արժեքավոր հնագույն սափորներ, քարե վզնոց, մեծ կավե բանալի, լավ պահպանված բլոճներ, ձիերի խնամքի պարագա,կավե զանգակ: Հետո մենք գնացինք պեղումներ կատարելու մեզ տրված գործիքներով:Ես ոչինչ չգտա, բայց չնեղվեցի և գեղացիկ քարեր հավաքեցի: Ամրոցում տեսա մի գեղեցիկ որմնանկարներով պատ, որի վրա անշնորհք մարդիկ տգեղ փորագրել էին: Ամրոցի մոտ դասարանով երգեցինք և բացականչեցինք՝ հե՜յ սեբաստացինե՜ր:Շատ հաճելի օր ունեցա և համոզվեցի, թե որքան հին է իմ Երևանը:💖