Posted in Գրականութհուն 7

ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, 7-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

Բարի հանգիստ և բարի ընթերցում․․․։

Դենիել Քիզ «ԾԱՂԻԿՆԵՐ ԷԼՋԵՐՆՈՆԻ ՀԱՄԱՐ»

  • Մի քանի նախադասությամբ պատմի՛ր սյուժեն:
  • Ներկայացրո՛ւ հերոսներին և նրանց վարքագիծը:
  • Խոսի՛ր ստեղծագործոթյան ասելիքի մասին:
  • Խոսի՛ր ամենազարմանալի և անսպասելի հատվածների մասին:
  • Կիսվի՛ր ստեղծագործությունից ստացած  տպավորություններով:
  • Եվ այլն…

Դոկտոր Շտրաուսը ասում է որ ես պիտի գրեմ ինչեմ մտածում ու ամեն ինչ որ ինձ հետ լինում է սրանից հետո: Ես չգիտեմ ինչու բայց ինքն ասում է որ էդ շատ կարեվոր է որ իրենք հասկանան ինձ օգտագործելու են թե ոչ: Ես հույս ունեմ որ ինձ կոգտագործեն: Միսս Կինիանն ասում է որ նրանք երեվի կկարողանան ինձ խելացի դարցնել: Ես ուզումեմ խելացի լինել: Իմ անունը Չարլի Գորդոն է: Ես 37 տարեկանեմ ու 2 շափաթ առաջ իմ ծնունդն էր: Հիմա ես էլ գրելու բան չունեմ դրա համար էլ էսոր վերջացնումեմ գրելը:

հաշվետվուցյուն 2 — մարտի 6

Ես էսոր տեստ արեցի: Ինձ թվում է կտրվելեմ: Ու ինձ թվում է որ հիմա իրենք ինձ հազիվ թե օգտագործեն: Տեստը էն էր որ մի բարի ջահել մարթ կար սենիակում ու լիքը սպիտակ քարտեր ուներ ու վրաները լրիվ թանաք էր թափված: Ինձ ասաց Չարլի ինչես տեսնում քարտերի վրա: Ես ահավոր վախեցած էի չնայած նապաստակի ոտքս գրպանումս էր որովհետեվ երբ փոքր էի դպրոցում միշտ կտրվում էի տեստերից ու եսել էի թանաք թափում:
Ես ասացի որ թանաքի բիծեմ տեսնում: Ինքը ասաց այո ու ես ինձ լավ զգացի: Ինձ թվաց որ վերջ բայց հենց վերկացա որ գնամ ինքը ինձ կանգնեցրեց: Ասաց մի քիչ էլ նստիր Չարլի մենք դեռ չենք վերչացրել: Հետո արդեն այդքան էլ լավ չեմ հիշում բայց ինքը ուզում էր որ ասեմ ինչ կա թանաքի մեչ: Ես ոչ մի բան չտեսա թանաքի մեչ բայց ինքը ասաց որ նկարներ կան ու ուրիշ մարդիկ ինչոր նկարներ են տեսնում: Ես ոչ մի նկար չկարողացա տեսնել: Բայց իսկականից շատ փորցեցի: Քարտը շատ մոտիկ էլ պահեցի շատ հեռու էլ: Հետո ասացի որ եթե ակնոցս դրած լինեի երեվի ավելի լավ կտեսնեի ես ակնոց սովորաբար մենակ կինո կամ հեռուստացույց նայելիսեմ դնում բայց հետո ասացի որ միջանցքում պահարանի մեչ է: Ակնոցս բերեցին: Հետո ես ասացի դե տուր նորից նայեմ էդ քարտտ ու էս անքամ հաստատ կգտնեմ թանաքի մեչ ինչ կա:
Ես շատ փորցեցի բայց մեկ է չկարողացա նկարները գտնել ու մենակ թանաք էի տեսնում: Ասացի նրան որ երեվի ինձ նոր ակնոց է պետք: Ինքը թղթի վրա ինչոր բան գրեց ու ես վախեցա որ տեստից կտրվելեմ: Ասացի որ էդ շատ սիրուն թանաքի բիծ էր ու եզրերի չորսկոմը լիքը փոքրիկ կետիկներ կաին: Ինքը շատ տխուր տեսք ուներ ուրեմն ես սխալ էի ասել: Ասացի խնդրումեմ թողեք մի անքամ էլ փորցեմ: Մի քանի րոպե որ թողնեք կկարողանամ նկարը գտնել որովհետեվ մեկմեկ ես մի քիչ դանդաղեմ մտածում: Ես համել դանդաղեմ կարդում միսս Կինիանի դասարանում հետամնաց չափահասների համար բայց ես շատեմ աշխատում իմ վրա ու ուզումեմ արագ կարթալ:
Ինքը ինձ թողեց որ մի ուրիշ քարտի էլ նայեմ որի վրա երկու տեսակ թանաք էր թափված կարմիր ու կապույտ:
Ինքը շատ բարի էր ու հետս դանդաղ էր խոսում ոնց որ միսս Կինիանը ու բացատրեց որ դա ռեխ շատ տեստ է: Ասաց մարդիկ թանաքի մեչ բաներ են տեսնում: Ես ասացի ցույց տուր որտեղ: Ինքը ասաց մտածիր: Ես ասացի որ թանաքի բիծ եմ մտածում բայց երեվի դա էլ ճիշտ չէր: Ինքը ասաց իսկ դա քեզ ինչ է հիշեցնում մի բան պատկերացրու: Ես աչքերս երկար փակած պահեցի որ պատկերացնեմ: Ասացի որ պատկերացնումեմ փչացած գրիչ ու սփռոցի վրա թափված թանաք: Դրանից հետո նա վերկացավ ու դուրս գնաց:
Ինձ թվում է ես ռեխ շատ տեստից կտրվելեմ:

հաշվետվուցյուն 3 — մարտի 7

Դոկտոր Շտրաուսն ու դոկտոր Նեմուրը ասում են որ թանաքի բծերը կարեվոր չեն: Ես ասացի որ քարտերի վրա ես չէի թանաքը թափել ու որ թանաքի մեչ ոչմի բան չկարողացա տեսնել: Իրենք ասացին որ երեվի դեռ կոգտագործեն ինձ: Ես ասացի որ միսս Կինիանը ինձ երբեք այդպիսի տեստեր չեր տալիս մենակ ուղղագրուցյուն ու ընթերցանուցյուն էր ստուգում: Իրենք ասացին որ միսս Կինիանը պատմել է որ ես իր ամենալավ աշակերտն եմ հետամնաց չափահասների գիշերոտիկ դպրոցում որովհետեվ ես ամենաշատն եմ աշխատում ու իսկականից ուզումեմ սովորել: Հետո ասացին Չարլի բա ոնց եղավ որ դու ինքնուրույն գնացիր չափահասների գիշերոտիկ դպրոց: Ոնց գտար: Ես ասացի որ հարցրեցի մարդկանց ու մեկը բացատրեց ես ուր գնամ որ լավ կարդալ ու գրել սովորեմ: Իրենք ասացին իսկ ինչու էիր ուզում դպրոց գնալ: Ես ասացի որ ամբողչ կյանքումս ուզելեմ խելացի լինել ոչ թե հիմար: Բայց խելացի լինելը շատ դժվար բան է: Իրենք ասացին գիտես չէ որ դա երեվի ժամանակավոր է լինելու: Ես ասացի այո: Միսս Կինիանը ինձ արդեն ասել է: Ոչինչ թող մի քիչ էլ ցավա ես չեմ վախենում:

Հետո էսոր էլի ուրիշ խառը տեստեր էլ ունեցա: Տեստը մի հաճելի կին էր անցկացնում ու ինձ ասաց դրա անունը ու ես հարցրեցի թե ոնց է գրվում որ կարողանամ իմ հաշվետվուցյան մեչ գրեմ: ԹԵՄԱՏԻԿ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՏԵՍՏ: Ես առաչին երկու բառերը չեմ հասկանում բայց գիտեմ տեստը ինչ է նշանակում: Տեստը այն է որ կամ անցնումես կամ էլ վատ գնահատականներ ես ստանում: Այս մի տեստը սկզբում ավելի հեշտ թվաց որովհետեվ ես նկարները տեսնում էի: Բայց այս անքամ ինքը չեր ուզում որ ես ասեմ ինչ նկար եմ տեսնում: Ես շփոթվեցի: Ասացի որ երեկվա մարդը ասում էր որ պետք է ասեմ ինչեմ տեսնում թանաքի մեչ իսկ կինը ասաց որ դա կապ չունի: Ասաց պատմիր նկարների միջի մարդկանց մասին:

Ես ասացի ոնց կարողեմ պատմել այն մարդկանց մասին ում կյանքում չեմ տեսել: Ասացի ինչու պիտի ստեր հորինեմ: Ես էլ երբեք սուտ չեմ խոսում որովհետեվ ամեն անքամ բռնվումեմ:

Ինքը ասաց այս տեստն ու մյուսը ռեխ-շատը անձայն հատկանիշները պարզելու համար են: Ես քիչ էր մնում ծիծաղից մեռնեի: Ասացի ոնց կարող եք թանաքի բծերից ու նկարներից այդպիսի բան պարզել: Ինքը տխրեց ու նկարները պահեց: Ինձ մեկ է: Այդ ամեն ինչը հիմարուցյուն է: Ինձ թվում է ես այդ մի տեստից էլ եմ կտրվել:

Հետո սպիտակ խալաթներով մարթիկ ինձ տարան հիվանդանոցում մի ուրիշ տեղ ու խաղ տվեցին որ խաղամ: Խաղը մի տեսակ մրցուցյուն էր սպիտակ մկնիկի հետ: Մկնիկի անունը Էլջերնոն է: Էլջերնոնը մի արկղի մեչ էր որտեղ լիքը ծուռումուռ ճամփաներ ու պտույտներ կաին ոնց որ ասենք շատ խառը պատեր ու ինձ էլ մատիտ տվեցին ու թուղթ որի վրա լիքը գծեր ու քառակուսիներ կաին: Մի կողմում գրված էր ՍԿԻԶԲ մյուս կողմում ՎԵՐՋ: Ինձ ասացին որ դա լաբինթոս է ու որ իմ ու Էլջերնոնի լաբինթոսները նույնն են: Ես չհասկացա ոնց կարող են մեր լաբինթոսներընույնը լինել եթե Էլջերնոնինը արկղ է իսկ իմը թուղթ բայց ոչմի բան չասացի: Մեկ է ժամանակ չկար որովհետեվ մրցուցյունը արդեն սկսվել էր:

Մարդկանցից մեկը ժամացույց ուներ ու փորցում էր պահել որ ես չտեսնեմ դրա համար էլ ես աշխատում էի այդ կողմ չնայել ու դրա պատճառով անընդհատ նյարդայնանում էի:

Ես այդ տեստից ավելի շատ նեղվեցի քան մնացած բոլորից որովհետեվ իրենք դա անցկացրեցին տասը անքամ ամեն անքամ ուրիշ լաբինթոսով ու բոլոր անքամները Էլջերնոնը հաղթեց: Ես չգիտեի որ մկները այդքան խելացի են: Երեվի Էլջերնոնը սպիտակ մկնիկ է դրանից է: Երեվի սպիտակ մկները ավելի խելացի են քան մյուսները:

Posted in Հանրահաշիվ 7

Խնդիրներ կրկնողության համար (Դաս 9)

Բնական թվեր

Առաջադրանքներ՝ 493-503, էջ 151

ա. 672: 42 + 21 x 39=835

բ.989 : 43 – 912 : 48=4

գ.(720- 695) x (975 : 25)=975

դ.(109+ 839): (312- 233)=12

ե.65254: 79-75563:97=47

զ.37115 : 65 + 72675 : 85=1426

է.407 x 720 – 350 x 509 – 43272 : 72=114289

ը. 564 x 702- 164 x 756+ 148 x 916- 48762: 86=406945

թ.8694 : (4096- (1458 + 2316)= 27

ժ. 8072 : (6013 – 23 x 65)= 1,78

Posted in русский

7 КЛАСС

Задания с 01.04-05.04

smbatyannune

Читаем, обсуждаем рассказ Чехова «Каштанка»

Тренировочные упражнения

Чтобы правильно писать НЕ с существительными, нужно помнить правило.

Не пишется слитно:

  • если слово без НЕ не употребляетсяненависть, неразбериха, недоумение;
  • если слово можно заменить синонимом без НЕ: неправда (ложь), несчастье (горе);
  • если есть приставка НЕДО-:  недоработка, недосмотр, недоделка.

НЕ пишется раздельно:

  • при отрицании: Это не дом.
  • при наличии противопоставления союзом А: Это не правда, а ложь.
  • в составе конструкций, усиливающих отрицание:

а) со словами вовсе не, отнюдь не, далеко не, ничуть не, нимало неОн мне вовсе не друг;

б) с отрицательными словами, начинающимися с ни-: нисколько не, никак не, никого не, никому не, никем не, никогда не, никуда не, никакой не, ничего не, ничему не, ничем не: Это никакая не правда!

1.Вставьте пропущенные буквы.

Ловкий акробат; обежать слабого; низкий берег; примерять платье; дневное освещение, отварить картошку; запевать песню; быстрая ходьба, чистота помещений; дрожит от холода; посидеть на скамейке; зеленая травка; проживать хлеб; полоскать щенка;, букет сирени; слезать с крыши; проредить морковь на грядке; пожалеть сироту; связать свитер; отварить ворота; управление автомобилем.

2.Вставьте пропущенные буквы(чередующиеся гласные в корне слова).

Загарать на солнце; собирать огарки; разгорелся спор; коснуться вопроса; загарелась бумага; прикаснуться к плите; рука косалась перил; обгоревшая свеча; неприкосновенный запас; сгареть со стыда; осторожное касание; загареть на берегу моря; загареться от искры; чуть пригореть; загарались на равнине.

3.Правописание Не с существительными(раздельно или слитно).

Знак (не) равенства; рассказывать (не) былицы; явная (не) справедливость; обидная (не) внимательность; обсуждали (не) успеваемость, а поведение; голубые (не) забудки; слепая (не) навить; возникшее (не) доразумение; (не) опытность ученика; (не) успех, а провал; осенняя (не) погода; вырваться из (не) воли; скрытая (не) приязнь; пережить (не) удачу.

Знак (не) равенства; рассказывать (не) былицы; явная несправедливость; обидная невнимательность; обсуждали (не) успеваемость, а поведение; голубые незабудки; слепая (не) навить; возникшее недоразумение; (не) опытность ученика; (не) успех, а провал; осенняя непогода; вырваться из (не) воли; скрытая (не) приязнь; пережить неудачу.

4.Правописание Не с прилагательными.

(Не) обыкновенный талант; (не) стерпимая боль; (не) значительная сумма денег; (не) разлучные друзья; почуять (не) доброе; (не) уклюжие выражения; (не) навистный человек; (не) сокрушимая сила; (не) доступные вершины; отнюдь (не) прочный материал; подарку (не) рад; (не) веселый, а грустный взгляд; (не) подкупная честность; (не) уклюжий щенок; (не) ряшливая каморка.

Необыкновенный талант; (не) стерпимая боль; незначительная сумма денег; неразлучные друзья; почуять (не) доброе; неуклюжие выражения; ненавистный человек; несокрушимая сила; недоступные вершины; отнюдь непрочный материал; подарку (не) рад; невеселый, а грустный взгляд; не подкупная честность; неуклюжий щенок; неряшливая каморка.

5.Вставьте пропущенные буквы(н/нн в прилагательных)

Лиственная аллея; костяная ручка; экскурсионное бюро; гусиный клюв; серебряный портсигар; журавлиный клин; оловянный солдатик; стеклянная бутылка; ветреный день; масляная краска; румяное лицо; искренняя радость; пенсионный возраст; таинственная улыбка; обветренные руки; бездонная пропасть; лимонный сок; ранний рассвет; каменная ограда; песчаная почва.

6.Правописание не/ни в местоимениях.

(Не, ни) кого послушать; (не, ни) кому не помог; (не, ни) с кем поговорить; (не, ни) о чем не спорить; (не, ни) сколько вопросов; (не, ни) чего не делал; (не, ни) кого позвать; (не, ни) кому не писать; (не, ни) о ком не спрашивать; (не, ни) от кого утаивать.

7.Измените глаглы по лицам: есть, ходить, решать, смотреть

я ем, ты еш, он, она ест.

я хожу, ты ходиш, он, она ходит.

я решаю, ты решаешь, он, она решает.

я смотрю, ты смотришь, он, она смотрет.

8. Измените существительные по падежам: кукла, озеро, жизнь, стол

кукла-ку́клы,ку́кле,куклу,ку́клой ку́клою.

озеро-о́зеру, озеро, озером, озере.

жизни-жизни, жизни, жизнь, жизни.